Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Najwa Life Chapter..

Khamis, Mei 17

Menanti dan terus menanti..

Owwwhhhhh akhirnya...ber'update' jua blog kesayangan  aku ni setelah sekian lama ditinggalkan...huurrrmm...bukan ape, hati ni tertiba nak aktif berblog maybe hanya disini aku boleh berkongsi dan menceritakan apa yang berlaku sepanjang kehidupan aku ketika meningkat dewasa ini..tapi ape yg di ceritakan disini adalah ditapis..bukan ape takut tragedi dulu berulang kembali jew..huhuhu..

Jujur katakan..maybe aku berblog kali ini lebih kepada meluahkan isi perasaan aku...hai maklumlah, 'peti aduan' aku kini outstation selama tiga bulan..so tiada lah tempat untuk mengadu..

Hai Pakcik....
            Macam mane pakcik disana??? baek2 sahaja kah??? makan minum cukup kew??? terurus ke pakaian nye?? hemmmm... kekadang leh kacau bilau jiwa ni mengenangkan dirinya yg kini di tempat org seorang diri... bersabar lah sayang..anggaplah tiga bulan tu tempoh yang sekejap sahaja..be strong!!!! pastikan bie bersemangat setiap hari okey!!!! Ayg at sini always doakan yang terbaek untuk bie, untuk kita berdua..Amin..

Berbalik pada diri ku pula...
             kini hari2 ku lesu, x bermaya...seolah2 semangat ku dibawa pergi bersamanya...setiap detik, setiap waktu dibayangi diri nya, tawanya, keletah nya...owwhhh seksanya aku menahan semua ini..tak ku sangka diriku selemah ini..tapi seperti yang dia selalu pesan. everything gonna be okey!! soo, aku wajib belajar melepaskan dia pergi meskipun sementara meskipun berat aty aku ini dan perlahan-lahan hadapi hari2 ku tanpa dia disisi..sebab aku tahu, suatu hari nanti dia akan kembali ke sisi ku semula.. Sekarang aku hanya bersabar menanti dan terus menanti kepulangannya......

        

Tiada ulasan:

Catat Ulasan