Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Najwa Life Chapter..

Rabu, Februari 20

Now i'm a STUDENT..

Assalamualaikum..

Pada tarikh 20.02.2013, saya kini memegang kembali title "student" selepas setahun menamatkan zaman persekolahan.. tapi secara jujurnye hati ni takda larh teruja sangat cuma berdebar skit jew larh..well today adalah permulaan yg kurang baek bgy saya..mane tak nyew, in first day at class, mata ni boleh pulak wat hal..entah tibe2 boleh pulak dye membengkak dengan kritikalnye..haa, amik kau, cemeh sebelah mata..aduhai nasib..

Sampai jew at tempat bljar tdy, agak cuak + segan + blur2 + ape2 yg sepatutnye larh saya jadynye.. maklum larh, dah lame tak masuk sekolah hehehehe.. first day takda larh beberapa nak happening lagy mybe masing2 belum saling kenal..heemmmm, so saya tak leh nak komen ngan lanjut..

Abis jew kelas, singgah jumpe buah hati jup..alangkah terkejutnye kite bile dye nmpaknye kite menjerit punye larh kuat.."Sayang!!! rindu sayang!!!"..OMG, hehehehe..tetibe jew dye wat muke sedih, saya tnya nape nie, dye ckp sayang dah kurus..jap2, kurus??? bru 2 hari tak jumpe dah ckp kite kurus..hahahaha..

hurmm..now even still in status "in the relationship"..but now masing2 what style hidup single..mybe dgn cara life yg mcm nie, masing2 dapat kukuh kan tapak hidup masing2.. mcm kata org2 dulu, kerap berjumpe boleh hilang manis suatu hubungan itu..bile jarang jumpe, baru larh tebal rase rindu dalam hati..hehehehe..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan