Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Najwa Life Chapter..

Rabu, September 25

between YOU and HIM


You..

Di dalam perpisahan kita yang sementara tu, aku telah berkenalan dengan someone yg hadir sebagai peneman hati yg kecewa ni.. perkenalan yang terjalin selama 2 bulan lebih itu membuatkan kami menjadi lebih rapat dari sekadar rakan.. Dia lah pelindung, peneman, pendengar segala masalah ku sepanjang ketiadaan kamu..

Cara dia yang 'selamber' dan rilek tu membuatkan aku selesa di samping dia.. tapi..

setiap kata, tingkah laku, pertuturan dia, cara dia mengambil berat dan menjaga ku itu membuat aku semakin rindukan kamu tanpa aku sedari..

walau sebaik mana diri dia kepadaku, entah kenapa kamu juga yang aku tunggu.. sedangkan kamu telah menlukakan hati aku sedalam- dalam nya.. sungguh ketara perbezaan antara kamu dan dia..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan